Ditt lösenord har återställts, kolla din e-post

Varukorg

Önskat antal biljetter finns ej. Vänligen försök med ett annat datum eller tidpunkt eller kontakta oss på telefon/mail så undersöker vi möjlighet till fler biljetter.

{{ticket.priceInclPackagedFormatted}}:- {{ticket.sumPriceFormatted}}:-
Rabatt {{cart.result.discountFormatted}}:- Totalpris inkl. moms {{cart.result.totalPriceFormatted}}:-
Gå till kassan
  • När får jag biljetterna? / hinner jag få biljetterna innan jag åker?

    Är det möjligt att boka ett visst evenemangsdatum eller välja ett visst datum för t ex en transfer, kommer vi kunna leverera dessa biljetter till dig (detta oavsett leveranssätt).

    Hur lång tid det tar från det att du gjort din beställning tills dess att du får biljetterna beror på om det är biljetter som skickas per brev eller om biljetterna/vouchern för dina biljetter mejlas till dig, eller om det är ett evenemang där arrangören trycker upp biljetterna tätt inpå evenemangsdatumet (t ex Edinburgh Military Tattoo, Chelsea Flower Show, Formel 1).

    Om leveranssättet är “per brev” eller “E-ticket”, står detta utskrivet på respektive biljett när du gör din bokning. Om inte, skickas biljetterna till dig per e-post som en bifogad voucher.

    - Skickas biljetterna per brev och är ett Oyster Card, ett Travelcard eller Paris Visite-kort, skickas de till dig inom kort från vårt kontor, övriga biljetter som skickas per brev kommer till dig ca en vecka innan evenemangsdatum. Du får alltid en notis av oss per e-post när biljetterna är på väg till dig.
    - En E-ticket mejlas till dig oftast 2–3 dagar innan evenemangsdatum.
    - Om det på den biljett du väljer varken står “per brev” eller “E-ticket”, skickas biljetterna till dig per e-post som en bifogad voucher. Om inget annat anges i ditt bekräftelsemejl får du mejlet med vouchern inom 1–3 dagar.

    Om du saknar din biljettförsändelse:
    Biljetter som skickas per brev: Har du fått ett mejl av oss där vi skriver att biljetterna nu är på väg till dig och ändå inte fått dina biljetter inom 2–3 arbetsdagar, vänligen kontakta oss.
    Biljetter som skickas per e-post: Titta i din skräpbox i mejlen – ett mejl med bifogade dokument kan ibland hamna i skräpboxen. Hittar du inte hittar mejlet där och du har en snar avresa, vänligen kontakta oss.