Ditt lösenord har återställts, kolla din e-post

Varukorg

Önskat antal biljetter finns ej. Vänligen försök med ett annat datum eller tidpunkt eller kontakta oss på telefon/mail så undersöker vi möjlighet till fler biljetter.

{{ticket.priceInclPackagedFormatted}}:- {{ticket.sumPriceFormatted}}:-
Rabatt {{cart.result.discountFormatted}}:- Totalpris inkl. moms {{cart.result.totalPriceFormatted}}:-
Gå till kassan
  • Varför måste jag välja ett startdatum på mitt Visitor Oyster Card? / Hur nära inpå kan jag boka?

    Ett Visitor Oyster Card är inte daterat, det aktiveras när du tar det i bruk i London. Vi efterfrågar avresedatum för att vi skall kunna visa ett korrekt resultat av de Visitor Oyster Cards som finns tillgängliga att skicka till dig inför din avresa, samt för att säkerställa att korten hinner nå dig innan du reser (korten skickas till dig per brev från vårt huvudkontor i Göteborg).

    Det första valbara datumet i kalendern visar hur snar avresa du kan ha för att korten skall hinna nå fram till dig.